Development of Criterion-referenced Evaluation Items Using the Item Response Theory for Improving Students’Attitudes toward Endurance and Long-distance Running Classes in Physical Education at Elementary, Lower and Upper secondary Schools
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 項目反応理論による小・中・高等学校の体育授業における持久走/長距離走の態度改善のための達成度評価項目の開発
- コウモク ハンノウ リロン ニ ヨル ショウ ・ ナカ ・ コウトウ ガッコウ ノ タイイク ジュギョウ ニ オケル ジキュウソウ/チョウキョリソウ ノ タイド カイゼン ノ タメ ノ タッセイド ヒョウカ コウモク ノ カイハツ
Search this article
Journal
-
- 中京大学体育研究所紀要
-
中京大学体育研究所紀要 38 1-17, 2024-03-31
中京大学先端共同研究機構体育研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050862776837097600
-
- NII Book ID
- AN1006543X
-
- ISSN
- 0913834X
-
- NDL BIB ID
- 033444444
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL