名古屋商業エリアにおける消費者の異質性を考慮した魅力度評価に関する研究 ―階層ベイズ二項ロジットモデルによる名古屋栄と名古屋駅の魅力度評価―

Bibliographic Information

Other Title
  • ナゴヤ ショウギョウ エリア ニ オケル ショウヒシャ ノ イシツセイ オ コウリョ シタ ミリョクド ヒョウカ ニ カンスル ケンキュウ : カイソウ ベイズ ニコウ ロジットモデル ニ ヨル ナゴヤ エイ ト ナゴヤエキ ノ ミリョクド ヒョウカ
  • An Analysis about an Attractiveness Evaluation Considering Consumers’ Heterogeneity in the Commercial Area of Nagoya City: Attractiveness Evaluation of Nagoya Sakae and Nagoya Terminal Area Using Hierarchical Bayes Binomial Logit Model

Search this article

Journal

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top