Challenges and Opportunities for Japanese Companies to Compete in China’s Cross Border E-Commerce Market and the Vital Role of Hong Kong
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 日本企業の中国越境 EC 市場への参入 : 対中進出の現状と課題および香港拠点の新たな役割
- ニホン キギョウ ノ チュウゴク エッキョウ EC シジョウ エ ノ サンニュウ : タイチュウ シンシュツ ノ ゲンジョウ ト カダイ オヨビ ホンコン キョテン ノ アラタ ナ ヤクワリ
Search this article
Journal
-
- Journal of The Institute for Asian Studies
-
Journal of The Institute for Asian Studies 46 79-105, 2019
亜細亜大学アジア研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050865884350262912
-
- NII Article ID
- 40022196010
-
- NII Book ID
- AN00011183
-
- NDL BIB ID
- 030328931
-
- ISSN
- 03850439
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles