A Study on the Application Possibility of Japanese Educational Experience through the Case of Community Finance: Dealing with the Elementary School Construction Financing, such as Shiodome Village Case Responding to the Tuition-free Policy under the Third Elementary School Order in the Meiji Era
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コミュニティ・ファイナンスの事例を通じた日本の教育経験の応用可能性に関する研究-第三次小学校令の授業料無償化政策に対応した潮止村立尋常高等小学校建設資金調達を題材として-
- コミュニティ ファイナンス ノ ジレイ オ ツウジタ ニホン ノ キョウイク ケイケン ノ オウヨウ カノウセイ ニ カンスル ケンキュウ ダイ 3ジ ショウガッコウレイ ノ ジュギョウリョウ ムショウカ セイサク ニ タイオウシタ シオドメ ソンリツ ジンジョウ コウトウ ショウガッコウ ケンセツ シキン チョウタツ オ ダイザイ ト シテ
Search this article
Journal
-
- 紀要
-
紀要 42 23-33, 2007-03-20
東京女子体育大学東京女子体育短期大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1051412328366881536
-
- NII Article ID
- 110007026637
-
- NII Book ID
- AA12121562
-
- ISSN
- 18816835
-
- NDL BIB ID
- 8755977
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN