Advertising : distinguishing between fact and opinion

Web Site CiNii 所蔵館 1館

書誌事項

タイトル
"Advertising : distinguishing between fact and opinion"
責任表示
by Neal Bernards
出版者
  • Greenhaven Press
出版年月
  • c1991
書籍サイズ
29 cm

この図書・雑誌をさがす

注記

Summary: Opposing viewpoints debate the effects of advertising and whether certain types of advertising should be banned. Includes critical thinking activities

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1971430859858590401
  • NII書誌ID
    BA17042643
  • ISBN
    0899086144
  • LCCN
    91028266
  • Web Site
    https://lccn.loc.gov/91028266
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • San Diego, CA
  • 分類
  • データソース種別
    • NACSIS-CAT/ILL
    • CiNii Books
ページトップへ