なぜ日本の音楽はマーケティングを誤ったのか
CiNii
Available at 16 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "なぜ日本の音楽はマーケティングを誤ったのか"
- Statement of Responsibility
- 平山雄一著
- Publisher
-
- KADOKAWA
- Publication Year
-
- 2016.10
- Book size
- 19cm
- Other Title
-
- ナゼ ニホン ノ オンガク ワ マーケティング オ アヤマッタ ノカ
- Why Japanese music is the wrong marketing
- Good critic, 1978-2016
Search this Book/Journal
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000793898337280
-
- NII Book ID
- BB22377943
-
- ISBN
- 9784048956994
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Subject
-
- BSH: ロック音楽
-
- Data Source
-
- CiNii Books