書誌事項
- タイトル
- "101 ways to improve customer service : training, tools, tips, and techniques"
- 責任表示
- Lorraine L. Ukens
- 出版者
-
- Pfeiffer
- J. Wiley & Sons Inc.
- 出版年月
-
- c2007
- 書籍サイズ
- 28 cm
- タイトル別名
-
- One hundred and one ways to improve customer service
この図書・雑誌をさがす
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000793906736128
-
- NII書誌ID
- BA82540568
-
- ISBN
- 9780787982003
-
- LCCN
- 2007000641
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2007000641
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- San Francisco, CA
- Hoboken, NJ
-
- 件名
-
- LCSH: Customer services
- LCSH: Employees -- Training of
-
- データソース種別
-
- CiNii Books