Improving food marketing systems in developing countries : experiences from Latin America
書誌事項
- タイトル
- "Improving food marketing systems in developing countries : experiences from Latin America"
- 責任表示
- Kelly Harrison ... [et al.]
- 出版者
-
- distributed by the Latin American Studies Center, Michigan State University
- 出版年月
-
- [1974]
- 書籍サイズ
- 23 cm
- タイトル別名
-
- Food marketing systems : Latin America
この図書・雑誌をさがす
注記
On spine: Food marketing systems : Latin America
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000793931955200
-
- NII書誌ID
- BA27417414
-
- LCCN
- 75003925
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/75003925
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- East Lansing
-
- 分類
-
- LCC: HD9014.L32
- DC: 381/.45/64130098
-
- データソース種別
-
- CiNii Books