American business and political power : public opinion, elections, and democracy
書誌事項
- タイトル
- "American business and political power : public opinion, elections, and democracy"
- 責任表示
- Mark A. Smith
- 出版者
-
- University of Chicago Press
- 出版年月
-
- 2000
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : cloth
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [223]-235) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000793948514688
-
- NII書誌ID
- BA48745229
-
- ISBN
- 0226764621
- 0226764648
-
- LCCN
- 00008248
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/00008248
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Chicago
-
- データソース種別
-
- CiNii Books