Business not as usual : rethinking our individual, corporate, and industrial strategies for global competition
書誌事項
- タイトル
- "Business not as usual : rethinking our individual, corporate, and industrial strategies for global competition"
- 責任表示
- Ian I. Mitroff, in collaboration with Susan A. Mohrman and Geoffrey Little
- 出版者
-
- Jossey-Bass Publishers
- 1st ed
- 出版年月
-
- 1987
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- alk. paper
この図書・雑誌をさがす
注記
Bibliography: p. 181-187
Includes index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794033782400
-
- NII書誌ID
- BA03850424
-
- ISBN
- 1555420303
-
- LCCN
- 86046333
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/86046333
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- San Francisco
-
- データソース種別
-
- CiNii Books