書誌事項
- タイトル
- "Rising tide : lessons from 165 years of brand building at Procter & Gamble"
- 責任表示
- Davis Dyer, Frederick Dalzell, Rowena Olegario
- 出版者
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- Harvard Business School Press
- 出版年月
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- c2004
- 書籍サイズ
- 25 cm
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注記
Includes bibliographical references and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1971430859832997165
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- NII書誌ID
- BA67455383
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- ISBN
- 1591391474
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- LCCN
- 2003019396
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2003019396
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Boston, Mass.
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- 分類
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- LCC: HD9999.S74
- DC22: 338.7/67
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- データソース種別
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- NACSIS-CAT/ILL
- CiNii Books