マーケティング・コストの分析 : 営業費分析の方法・営業費と製造原価の区分
CiNii
Available at 52 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "マーケティング・コストの分析 : 営業費分析の方法・営業費と製造原価の区分"
- Statement of Responsibility
- アメリカ会計協会編 ; 西沢脩訳
- Publisher
-
- 日本生産性本部
- Publication Year
-
- 1964.5
- Book size
- 20cm
- Other Title
-
- マーケティング・コスト ノ ブンセキ : エイギョウヒ ブンセキ ノ ホウホウ・エイギョウヒ ト セイゾウ ゲンカ ノ クブン
- Analysis of non-manufacturing costs for managerial decisions
- Costs included in inventories
Search this Book/Journal
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794274099968
-
- NII Book ID
- BN09994994
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Subject
-
- NDLSH: 原価管理
-
- Data Source
-
- CiNii Books