Classic failures in product marketing : marketing principles violations and how to avoid them
書誌事項
- タイトル
- "Classic failures in product marketing : marketing principles violations and how to avoid them"
- 責任表示
- Donald W. Hendon
- 出版者
-
- Quorum Books
- 出版年月
-
- 1989
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1971993809818137365
-
- NII書誌ID
- BA10183727
-
- ISBN
- 0899303048
-
- LCCN
- 88035469
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/88035469
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- データソース種別
-
- NACSIS-CAT/ILL
- CiNii Books