Marketing management : a strategic decision-making approach
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Marketing management : a strategic decision-making approach"
- 責任表示
- John W. Mullins, Orville C. Walker Jr., Harper W. Boyd Jr
- 出版者
-
- McGraw-Hill/Irwin
- 6th ed
- 出版年月
-
- c2008
- 書籍サイズ
- 26 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
"This international student edition is for use outside of the U.S."--cover
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794308452352
-
- NII書誌ID
- BA81652748
-
- ISBN
- 0071101098
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 分類
-
- DC22: 658.8/1
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing -- Management
-
- データソース種別
-
- CiNii Books