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イノベーションの普及における正当化とフレーミングの役割 : 「自分へのご褒美」消費の事例から
Bibliographic Information
- Title
- "イノベーションの普及における正当化とフレーミングの役割 : 「自分へのご褒美」消費の事例から"
- Other Title
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- イノベーション ノ フキュウ ニオケル セイトウカ ト フレーミング ノ ヤクワリ : ジブン エノ ゴホウビ ショウヒ ノ ジレイ カラ
- The role of legitimation and framing in the diffusion of innovation : the case of 'self-reward' consumption
- The role of legitimation and framing in the diffusion of innovation : the case of "self-reward" consumption
- イノベーションの普及における正当化とフレーミングの役割 : 自分へのご褒美消費の事例から
- Statement of Responsibility
- 鈴木智子著
- Publisher
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- 白桃書房
- Publication Year
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- 2013.3
- Book size
- 22cm
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Notes
参考文献: p167-176
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1130000794331529728
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- NII Book ID
- BB12332621
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- ISBN
- 9784561266129
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- Text Lang
- ja
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- Country Code
- ja
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- Title Language Code
- ja
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- Place of Publication
-
- 東京
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- Data Source
-
- CiNii Books
- KAKEN