イノベーションの普及における正当化とフレーミングの役割 : 「自分へのご褒美」消費の事例から

Bibliographic Information

Title
"イノベーションの普及における正当化とフレーミングの役割 : 「自分へのご褒美」消費の事例から"
Other Title
  • イノベーション ノ フキュウ ニオケル セイトウカ ト フレーミング ノ ヤクワリ : ジブン エノ ゴホウビ ショウヒ ノ ジレイ カラ
  • The role of legitimation and framing in the diffusion of innovation : the case of 'self-reward' consumption
  • The role of legitimation and framing in the diffusion of innovation : the case of "self-reward" consumption
  • イノベーションの普及における正当化とフレーミングの役割 : 自分へのご褒美消費の事例から
Statement of Responsibility
鈴木智子著
Publisher
  • 白桃書房
Publication Year
  • 2013.3
Book size
22cm

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Notes

参考文献: p167-176

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