Partnering versus mergers & acquisitions : theory and an exploratory case study in the tourism industry
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書誌事項
- タイトル
- "Partnering versus mergers & acquisitions : theory and an exploratory case study in the tourism industry"
- 責任表示
- Hannes Säubert ; with a foreword by Hans P. Borgman
- 出版者
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- Deutscher Universität-Verlag
- 1. Aufl
- 出版年月
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- 2005
- 書籍サイズ
- 21 cm
- タイトル別名
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- Partnering versus mergers and acquisitions
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注記
Thesis (doctoral) -- European Business School Oestrich-Winkel, 2005
Includes bibliographical references (p. [289]-311)
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000794339188096
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- NII書誌ID
- BB17475364
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- ISBN
- 9783835001107
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- gw
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Wiesbaden
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- 分類
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- SG: 330
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- データソース種別
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- CiNii Books