Impact of national generic dairy advertising on dairy markets, 1984-97
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Impact of national generic dairy advertising on dairy markets, 1984-97"
- 責任表示
- by Harry M. Kaiser
- 出版者
-
- Dept. of Agricultural, Resource, and Managerial Economics, College of Agriculture and Life Sciences, Cornell University
- 出版年月
-
- [1998]
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Cover title
"May 1998."
Includes bibliographical references (p. 9-10 (1st group))
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794425572864
-
- NII書誌ID
- BA79564422
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Ithaca, N.Y.
-
- 分類
-
- LCC: HD9282
-
- データソース種別
-
- CiNii Books