The customer service solution : managing emotions, trust, and control to win your customer's business
書誌事項
- タイトル
- "The customer service solution : managing emotions, trust, and control to win your customer's business"
- 責任表示
- Sriram Dasu and Richard B. Chase
- 出版者
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- McGraw-Hill Education
- 出版年月
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- c2013
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
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- : [hbk.]
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注記
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1970304959961802120
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- NII書誌ID
- BB17873028
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- ISBN
- 9780071809931
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- LCCN
- 2013006925
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2013006925
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- New York
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- データソース種別
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- NACSIS-CAT/ILL
- CiNii Books