The customer service solution : managing emotions, trust, and control to win your customer's business

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書誌事項

タイトル
"The customer service solution : managing emotions, trust, and control to win your customer's business"
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Sriram Dasu and Richard B. Chase
出版者
  • McGraw-Hill Education
出版年月
  • c2013
書籍サイズ
24 cm
シリーズ名/番号
  • : [hbk.]

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注記

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詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1970304959961802120
  • NII書誌ID
    BB17873028
  • ISBN
    9780071809931
  • LCCN
    2013006925
  • Web Site
    https://lccn.loc.gov/2013006925
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • New York
  • 分類
  • データソース種別
    • NACSIS-CAT/ILL
    • CiNii Books
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