Media power in Hong Kong : hyper-marketized media and cultural resistance
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Media power in Hong Kong : hyper-marketized media and cultural resistance"
- 責任表示
- Charles Chi-wai Cheung
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2017, c2016
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [195]-209) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794461561344
-
- NII書誌ID
- BB24874359
-
- ISBN
- 9781138102002
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 分類
-
- DC23: 302.23095125
-
- データソース種別
-
- CiNii Books