- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
エモーションマーケティング : 「感情」こそが生涯顧客をつかむ : 顧客のこころに染み込む感情マーケティングのすすめ方
CiNii
Available at 41 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "エモーションマーケティング : 「感情」こそが生涯顧客をつかむ : 顧客のこころに染み込む感情マーケティングのすすめ方"
- Other Title
-
- エモーション マーケティング : カンジョウ コソガ ショウガイ コカク オ ツカム : コカク ノ ココロ ニ シミコム カンジョウ マーケティング ノ ススメカタ
- Emotion marketing : the Hallmark way of winning customers for life
- Statement of Responsibility
- スコット・ロビネッティ, クレア・ブランド, ヴィッキー・レンツ著 ; 千野直志, 伊藤武志, 倉辻直子訳
- Publisher
-
- 日本能率協会マネジメントセンター
- Publication Year
-
- 2002.9
- Book size
- 21cm
Search this Book/Journal
Notes
監訳: ニューチャーネットワークス
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794482293376
-
- NII Book ID
- BA5879707X
-
- ISBN
- 4820740741
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Data Source
-
- CiNii Books