The consumer citizen in contemporary China
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "The consumer citizen in contemporary China"
- 責任表示
- Beverley Hooper
- 出版者
-
- Centre for East and South-East Asian Studies, Lund University
- 出版年月
-
- 2005
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 18-20)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794489669248
-
- NII書誌ID
- BA86806918
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Sweden
-
- 件名
-
- LCSH: Consumption (Economics) -- China
- LCSH: Consumer behavior -- China -- History
- LCSH: Social change -- China
- LCSH: Consumer protection -- China -- History -- 20th century
- LCSH: Brand name products -- China -- Marketing
- LCSH: Consumers' preferences -- China
- LCSH: Motivation research (Marketing) -- China
- LCSH: Consumer education -- China -- History
- LCSH: Advertising -- China -- History
- LCSH: Mass media -- China -- History
- LCSH: China -- Economic conditions -- 2000-
- LCSH: China -- Social conditions -- 2000-
- LCSH: China -- Politics and government -- 2002-
- LCSH: China -- Environmental conditions
-
- データソース種別
-
- CiNii Books