書誌事項
- タイトル
- "Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising"
- 責任表示
- Judith Williamson
- 出版者
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- Boyars
- 出版年月
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- 1998, c1978
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
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- pbk
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注記
First published in Great Britain in 1978, in the United States in 1984
Bibliography: p. 180
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000794508371968
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- NII書誌ID
- BA3794186X
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- ISBN
- 0714526150
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- LCCN
- 79307415
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/79307415
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- uk
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- London ; New York
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- 分類
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- LCC: HF5821
- DC: 659.1/01/9
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- 件名
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- LCSH: Advertising
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- データソース種別
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- CiNii Books