Relationships between attitude and purchase intention toward the brand
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Relationships between attitude and purchase intention toward the brand"
- 責任表示
- by Paul A. Pellemans
- 出版者
-
- Publications universitaires Namur University
- 出版年月
-
- 1971
- 書籍サイズ
- 25 cm
- タイトル別名
-
- Attitude and purchase intention toward the brand
この図書・雑誌をさがす
注記
At head of title: Centre d'études et de recherches universitaire de Namur (CERUNA)
Includes bibliographical references (p. [124]-133)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794511230080
-
- NII書誌ID
- BB28024298
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- be
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Namur
-
- データソース種別
-
- CiNii Books