Concept marketing for communities : capitalizing on underutilized resources to generate growth and development
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Concept marketing for communities : capitalizing on underutilized resources to generate growth and development"
- 責任表示
- Rhonda Phillips
- 出版者
-
- Praeger
- 出版年月
-
- 2002
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [151]-162) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1971993809786438922
-
- NII書誌ID
- BA66923599
-
- ISBN
- 0275967980
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Westport, Conn.
-
- データソース種別
-
- NACSIS-CAT/ILL
- CiNii Books