競争優位のブランド戦略 : 多次元化する成長力の源泉

CiNii Available at 136 libraries

Bibliographic Information

Title
"競争優位のブランド戦略 : 多次元化する成長力の源泉"
Statement of Responsibility
恩蔵直人著
Publisher
  • 日本経済新聞社
Publication Year
  • 1995.8
Book size
20cm
Other Title
  • キョウソウ ユウイ ノ ブランド センリャク : タジゲンカ スル セイチョウリョク ノ ゲンセン

Search this Book/Journal

Notes

参考文献: 各章末

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000794537817856
  • NII Book ID
    BN13004418
  • ISBN
    9784532130961
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top