Compaq Computer focus groups, 1 and 2
CiNii
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書誌事項
- タイトル
- "Compaq Computer focus groups, 1 and 2"
- 出版者
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- Harvard Business School Pub.
- 出版年月
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- c2005
- 書籍サイズ
- 12 cm
- 資料種別
- ビデオデータ(ビデオ(ディスク))
- タイトル別名
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- Compaq Computers focus group
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注記
Title from label
Summary: Presents actual video footage of focus groups for market research on notebook computers. Shows the way groups interact, how they are conducted, and the message you can get from talking to the customer
DVD
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000794538536192
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- NII書誌ID
- BB02190451
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Boston, Mass.
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- 件名
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- LCSH: Product management
- LCSH: Marketing research
- LCSH: Entrepreneurship
- LCSH: Computer industry
- LCSH: Compaq Computer Corporation
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- データソース種別
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- CiNii Books