Enlisting masculinity : the construction of gender in U.S. military recruiting advertising during the all-volunteer force
書誌事項
- タイトル
- "Enlisting masculinity : the construction of gender in U.S. military recruiting advertising during the all-volunteer force"
- 責任表示
- Melissa T. Brown
- 出版者
-
- Oxford University Press
- 出版年月
-
- c2012
- 書籍サイズ
- 25 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardback
この図書・雑誌をさがす
注記
Bibliography: p. [205]-214
Includes index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794555256832
-
- NII書誌ID
- BB09394890
-
- ISBN
- 9780199842827
-
- LCCN
- 2011026846
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2011026846
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Oxford
-
- 分類
-
- LCC: UB323
- DC23: 659.19/355223620973
-
- 件名
-
- LCSH: United States -- Armed Forces -- Recruiting, enlistment, etc. -- History -- 20th century
- LCSH: United States -- Armed Forces -- Recruiting, enlistment, etc. -- History -- 21st century
- LCSH: Advertising -- Recruiting and enlistment -- Social aspects -- United States
- LCSH: Masculinity in advertising -- United States
-
- データソース種別
-
- CiNii Books