Reaching a critical mass : a critical analysis of television entertainment
CiNii
所蔵館 6館
書誌事項
- タイトル
- "Reaching a critical mass : a critical analysis of television entertainment"
- 責任表示
- Robert Abelman
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2013, c1998
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally published in 1998
Includes bibliographical references and indexes
Set ISBN for "Television": 9780415821995
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794608372864
-
- NII書誌ID
- BB12753233
-
- ISBN
- 9780415837156
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Abingdon, Oxon
-
- 分類
-
- DC23: 302.2345
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books