Benchmarking staff performance : how staff departments can enhance their value to the customer
書誌事項
- タイトル
- "Benchmarking staff performance : how staff departments can enhance their value to the customer"
- 責任表示
- Jac Fitz-enz
- 出版者
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- Jossey-Bass Publishers
- 1st ed
- 出版年月
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- c1993
- 書籍サイズ
- 24 cm
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注記
Includes bibliographical references (p. 211-212) and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000794633422592
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- NII書誌ID
- BA21927804
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- ISBN
- 1555425739
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- LCCN
- 93027747
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/93027747
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- San Francisco
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- 件名
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- LCSH: Organizational effectiveness
- LCSH: Benchmarking (Management)
- LCSH: Line and staff organization
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- データソース種別
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- CiNii Books