The new public : professional communication and the means of social influence
書誌事項
- タイトル
- "The new public : professional communication and the means of social influence"
- 責任表示
- Leon H. Mayhew
- 出版者
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- Cambridge University Press
- 出版年月
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- 1997
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
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- : hbk
- : pbk
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注記
Includes bibliographical references (p. 303-325) and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000794643779328
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- NII書誌ID
- BA32114932
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- ISBN
- 0521481465
- 0521484936
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- LCCN
- 96049355
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/96049355
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- uk
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Cambridge [England] ; New York
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- 件名
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- LCSH: Public relations
- LCSH: Communication -- Social aspects
- LCSH: Influence (Psychology)
- LCSH: Manipulative behavior
- LCSH: Persuasion (Psychology)
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- データソース種別
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- CiNii Books