Impact of generic fluid milk and cheese advertising on dairy markets 1984-99
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Impact of generic fluid milk and cheese advertising on dairy markets 1984-99"
- 責任表示
- by Harry M. Kaiser
- 出版者
-
- Dept. of Agricultural, Resource, and Managerial Economics, College of Agriculture and Life Sciences, Cornell University
- 出版年月
-
- [2000]
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Cover title
"July 2000."
Includes bibliographical references (p. 24-26)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794668711168
-
- NII書誌ID
- BA7959414X
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Ithaca, N.Y.
-
- 分類
-
- LCC: S95
-
- データソース種別
-
- CiNii Books