The interplay of influence : mass media & their publics in news, advertising, politics
書誌事項
- タイトル
- "The interplay of influence : mass media & their publics in news, advertising, politics"
- 責任表示
- Kathleen Hall Jamieson, Karlyn Kohrs Campbell
- 出版者
-
- Wadsworth Pub. Co.
- 出版年月
-
- c1983
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- pbk
- manual
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographies and index
Accompanied by "Instructor's manual"
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794841848576
-
- NII書誌ID
- BA17273588
-
- ISBN
- 0534012671
- 0534026796
-
- LCCN
- 82013560
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/82013560
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Belmont, Calif.
-
- 件名
-
- LCSH: Mass media -- Influence
- LCSH: Mass media -- Audiences
- LCSH: Mass media -- United States
-
- データソース種別
-
- CiNii Books