Branding cities : cosmopolitanism, parochialism, and social change
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Branding cities : cosmopolitanism, parochialism, and social change"
- 責任表示
- edited by Stephanie Hemelryk Donald, Eleonore Kofman, and Catherine Kevin
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2012
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Filmography: p. [199]-201
Includes bibliographical references (p. [203]-216) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794844268672
-
- NII書誌ID
- BB08569627
-
- ISBN
- 9780415536707
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 件名
-
- LCSH: Urban geography
- LCSH: City and town life
- LCSH: Cosmopolitanism
- LCSH: Social change
- LCSH: Sociology, Urban
-
- データソース種別
-
- CiNii Books