Surviving the transition? : case studies of schools and schooling in the Kyrgyz Republic since independence
書誌事項
- タイトル
- "Surviving the transition? : case studies of schools and schooling in the Kyrgyz Republic since independence"
- 責任表示
- Alan J. DeYoung, Madeleine Reeves and Galina K. Valyayeva
- 出版者
-
- Information Age
- 出版年月
-
- c2006
- 書籍サイズ
- 25 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardcover
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 227-232)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794858375168
-
- NII書誌ID
- BA81993716
-
- ISBN
- 1593115121
- 1593115113
-
- LCCN
- 2006007217
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2006007217
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Greenwich, Conn.
-
- 分類
-
- LCC: LC5148.K97
- DC22: 370.95845
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books