共感ブランディング : 顧客の心を巻き込むポッドキャスティング徹底活用術
CiNii
Available at 39 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "共感ブランディング : 顧客の心を巻き込むポッドキャスティング徹底活用術"
- Statement of Responsibility
- 鷲尾和彦著
- Publisher
-
- 講談社
- Publication Year
-
- 2007.3
- Book size
- 19cm
- Other Title
-
- キョウカン ブランディング : コキャク ノ ココロ オ マキコム ポッドキャスティング テッテイ カツヨウジュツ
- Branding for empathy
Search this Book/Journal
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794957842560
-
- NII Book ID
- BA81526674
-
- ISBN
- 9784062820448
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Subject
-
- BSH: インターネットマーケティング
- BSH: ブランディング
-
- Data Source
-
- CiNii Books