Fabled service : ordinary acts, extraordinary outcomes
CiNii
所蔵館 3館
書誌事項
- タイトル
- "Fabled service : ordinary acts, extraordinary outcomes"
- 責任表示
- Betsy Sanders
- 出版者
-
- Jossey-Bass Publishers
- 1st paperback ed
- 出版年月
-
- 1997
- 書籍サイズ
- 26 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally published: Pfeiffer
Includes bibliographical references (p. 125) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795042985856
-
- NII書誌ID
- BA38340650
-
- ISBN
- 0787909386
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- San Francisco
-
- 件名
-
- FREE: Customer services -- Management
- FREE: Employee motivation
-
- データソース種別
-
- CiNii Books