Zag : the number-one strategy of high-performance brands : a whiteboard overview
書誌事項
- タイトル
- "Zag : the number-one strategy of high-performance brands : a whiteboard overview"
- 責任表示
- by Marty Neumeier
- 出版者
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- AIGA : New Riders
- 出版年月
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- c2007
- 書籍サイズ
- 21 cm
- シリーズ名/番号
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- : pbk
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注記
The title proper, other title information and statement of responsibility spread into four pages
Includes bibliographical references (p. 159-167) and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000795082314112
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- NII書誌ID
- BA81825212
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- ISBN
- 0321426770
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- LCCN
- 2006286727
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2006286727
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Berkeley, Calif.
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- 分類
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- LCC: HD69.B7
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- 件名
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- LCSH: Brand name products
- LCSH: Brand name products -- Planning
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- データソース種別
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- CiNii Books