書誌事項
- タイトル
- "Early advertising alphabets, initials, and typographic ornaments"
- 責任表示
- edited by Clarence P. Hornung
- 出版者
-
- Dover Publications
- 4th rev. ed
- 出版年月
-
- 1995
- 書籍サイズ
- 31 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk.
- 統一タイトル
-
- Handbook of early advertising art
この図書・雑誌をさがす
注記
Abridged ed. of: Handbook of early advertising art. 3rd ed. 1956
Includes bibliographical references (p. 149)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795124907264
-
- NII書誌ID
- BA30349232
-
- ISBN
- 0486284050
-
- LCCN
- 94024465
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/94024465
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 件名
-
- LCSH: Alphabets
- LCSH: Initials
- LCSH: Printers' ornaments
- LCSH: Decoration and ornament -- History -- 19th century
- LCSH: Commercial art
-
- データソース種別
-
- CiNii Books