書誌事項
- タイトル
- "Media consumption and public engagement : beyond the presumption of attention"
- 責任表示
- Nick Couldry, Sonia Livingstone, Tim Markham
- 出版者
-
- Palgrave Macmillan
- Rev. and updated ed
- 出版年月
-
- 2010
- 書籍サイズ
- 22 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 221-238) and index
"First published in hardback 2007" -- t.p. verso
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795127708800
-
- NII書誌ID
- BB01285508
-
- ISBN
- 9780230247383
-
- LCCN
- 2006048786
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2006048786
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Basingstoke
-
- 分類
-
- DC22: 302.23
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books