Advertising as a business force ; Conposition and diction ; Punctuating and editing ; Psychology of advertising ; Writing of copy ; Fundamentals of type ; Specimens of type
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Advertising as a business force ; Conposition and diction ; Punctuating and editing ; Psychology of advertising ; Writing of copy ; Fundamentals of type ; Specimens of type"
- 出版者
-
- International Textbook
- 出版年月
-
- 1920
- 書籍サイズ
- 23 cm
- タイトル別名
-
- Advertising ; Composing ; Editing ; Psychology ; Type
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795160700800
-
- NII書誌ID
- BA48536954
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Scranton
-
- データソース種別
-
- CiNii Books