#Hooked : 消費者心理学者が解き明かす「つい、買ってしまった。」の裏にあるマーケティングの技術

CiNii Available at 59 libraries

Bibliographic Information

Title
"#Hooked : 消費者心理学者が解き明かす「つい、買ってしまった。」の裏にあるマーケティングの技術"
Statement of Responsibility
パトリック・ファーガン著 ; 上原裕美子訳
Publisher
  • TAC株式会社出版事業部
Publication Year
  • 2017.7
Book size
19cm
Other Title
  • #Hooked : ショウヒシャ シンリ ガクシャ ガ トキアカス「ツイ、カッテ シマッタ。」ノ ウラ ニ アル マーケティング ノ ギジュツ
  • Hooked : why cute sells...and other marketing magic that we just can't resist
  • #Hooked : 消費者心理学者が解き明かすつい買ってしまったの裏にあるマーケティングの技術

Search this Book/Journal

Notes

タイトルは奥付による

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000795175152384
  • NII Book ID
    BB24124494
  • ISBN
    9784813271444
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top