- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
ブランド・エクイティ戦略 : 競争優位をつくりだす名前、シンボル、スローガン
Bibliographic Information
- Title
- "ブランド・エクイティ戦略 : 競争優位をつくりだす名前、シンボル、スローガン"
- Other Title
-
- ブランド・エクイティ センリャク : キョウソウ ユウイ オ ツクリダス ナマエ、シンボル、スローガン
- Managing brand equity : capitalizing on the value of a brand name
- ブランドエクイティ戦略 : 競争優位をつくりだす名前シンボルスローガン
- Statement of Responsibility
- D・A・アーカー著 ; 陶山計介 [ほか] 訳
- Publisher
-
- ダイヤモンド社
- Publication Year
-
- 1994.1
- Book size
- 20cm
Search this Book/Journal
Notes
原著 (Free Press, 1991) の全訳
その他の訳者: 中田善啓, 尾崎久仁博, 小林哲
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795211954048
-
- NII Book ID
- BN10311308
-
- ISBN
- 4478501149
-
- Web Site
- https://dl.ndl.go.jp/pid/13079206
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Data Source
-
- CiNii Books