書誌事項
- タイトル
- "Consumer culture and personal finance : money goes to market"
- 責任表示
- Jacqueline Botterill
- 出版者
-
- Palgrave Macmillan
- 出版年月
-
- 2010
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 225-245) and index
Summary: "This is an ideal resource for Postgraduate Students and Researchers in the Sociology and Geography of Financial Markets, Consumer Culture, Family Sociology, and Economics (social economy of households)"--Provided by publisher
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795254998784
-
- NII書誌ID
- BB0307724X
-
- ISBN
- 9780230008670
-
- LCCN
- 2009044398
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2009044398
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Basingstoke, England
-
- 件名
-
- LCSH: Consumption (Economics)
- LCSH: Consumer behavior
- LCSH: Finance, Personal
-
- データソース種別
-
- CiNii Books