品牌简单之道 : 最佳品牌如何保持其简单与成功

CiNii Available at 1 libraries

Bibliographic Information

Title
"品牌简单之道 : 最佳品牌如何保持其简单与成功"
Statement of Responsibility
[美] 艾伦・亚当森著 ; 姜徳义译
Publisher
  • 中国人民大学出版社
Publication Year
  • 2007.9
Book size
23cm
Other Title
  • ヒンハイ カンタン シ ドウ : サイカ ヒンハイ ジョカ ホジ キ カンタン ヨ セイコウ
  • Brand simple : how the best brands keep it simple and succeed

Search this Book/Journal

Notes

"Brand simple : how the best brands keep it simple and succeed" St. Martin's Press, c2006の中国語訳

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000795335266304
  • NII Book ID
    BB06621475
  • ISBN
    9787300084398
  • Text Lang
    zh
  • Country Code
    cc
  • Title Language Code
    zh
  • Place of Publication
    • 北京
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top