品牌简单之道 : 最佳品牌如何保持其简单与成功
CiNii
Available at 1 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "品牌简单之道 : 最佳品牌如何保持其简单与成功"
- Statement of Responsibility
- [美] 艾伦・亚当森著 ; 姜徳义译
- Publisher
-
- 中国人民大学出版社
- Publication Year
-
- 2007.9
- Book size
- 23cm
- Other Title
-
- ヒンハイ カンタン シ ドウ : サイカ ヒンハイ ジョカ ホジ キ カンタン ヨ セイコウ
- Brand simple : how the best brands keep it simple and succeed
Search this Book/Journal
Notes
"Brand simple : how the best brands keep it simple and succeed" St. Martin's Press, c2006の中国語訳
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795335266304
-
- NII Book ID
- BB06621475
-
- ISBN
- 9787300084398
-
- Text Lang
- zh
-
- Country Code
- cc
-
- Title Language Code
- zh
-
- Place of Publication
-
- 北京
-
- Data Source
-
- CiNii Books