書誌事項
- タイトル
- "Theoretical and empirical perspectives in critical marketing studies"
- 責任表示
- edited by Mark Tadajewski and Pauline Maclaran
- 出版者
-
- Sage
- 出版年月
-
- 2009
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references
ISBN for subseries: 9781847875709
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795374116736
-
- NII書誌ID
- BA89936738
-
- LCCN
- 2008931056
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2008931056
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Los Angeles
-
- 分類
-
- DC22: 658.8
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing
- LCSH: Consumer behavior
- LCSH: Marketing research
-
- データソース種別
-
- CiNii Books