Increasing marketing productivity and Conceptual and methodological foundation of marketing
書誌事項
- タイトル
- "Increasing marketing productivity and Conceptual and methodological foundation of marketing"
- 責任表示
- edited by Thomas V. Greer
- 出版者
-
- American Marketing Association
- 出版年月
-
- c1974
- 書籍サイズ
- 29 cm
- タイトル別名
-
- Increasing marketing productivity ; Conceptual & methodological foundation of marketing
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795418025472
-
- NII書誌ID
- BA28494239
-
- LCCN
- 73091020
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/73091020
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Chicago
-
- データソース種別
-
- CiNii Books