Post-merger intercultural communication in multinational companies : a linguistic analysis
書誌事項
- タイトル
- "Post-merger intercultural communication in multinational companies : a linguistic analysis"
- 責任表示
- Christina Burek
- 出版者
-
- Peter Lang
- 出版年月
-
- c2010
- 書籍サイズ
- 22 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally presented as dissertation, University of Giessen, 2009
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795453311232
-
- NII書誌ID
- BB06052212
-
- ISBN
- 9783631603895
-
- LCCN
- 2011380921
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2011380921
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Frankfurt am Main
-
- 分類
-
- LCC: HD30.3
-
- 件名
-
- LCSH: Communication in management
- LCSH: Intercultural communication
- LCSH: Consolidation and merger of corporations
- LCSH: International business enterprises
- FREE: Fusion swd
- FREE: Integration swd
- FREE: Unternehmenskultur swd
- FREE: Höflichkeit swd
- FREE: Sozialkompetenz swd
- FREE: Wettbewerbsvorteil swd
-
- データソース種別
-
- CiNii Books