Management of the product variable
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Management of the product variable"
- 出版者
-
- Rogers
- 出版年月
-
- [1986]
- 書籍サイズ
- 29 cm
- シリーズ名/番号
-
- pt. 1
- pt. 2
この図書・雑誌をさがす
注記
"Webster's Comprehensive Marketing Bibliography, is the result of 10 years of research, compilation and categorization work by Frederick A. Webster, who earned a Ph. D. in Business Admnistration from The University of California-Barkeley"--P. [3]
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795543844352
-
- NII書誌ID
- BA23103232
-
- ISBN
- 155575659X
- 1555756603
- 1555756557
- 1555756565
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Bay City, Mich.
-
- データソース種別
-
- CiNii Books