Advertising, subjectivity and the nineteenth-century novel : Dickens, Balzac and the language of the walls
CiNii
所蔵館 8館
書誌事項
- タイトル
- "Advertising, subjectivity and the nineteenth-century novel : Dickens, Balzac and the language of the walls"
- 責任表示
- Sara Thornton
- 出版者
-
- Palgrave Macmillan
- 出版年月
-
- 2009
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardback
この図書・雑誌をさがす
注記
Bibliography: p. 200-205
Includes index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795560448640
-
- NII書誌ID
- BA89952188
-
- ISBN
- 9780230008328
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Basingstoke
-
- 分類
-
- DC22: 809.3034
-
- 件名
-
- LCSH: Dickens, Charles, 1812-1870 -- Criticism and interpretation
- LCSH: Balzac, Honoré de, 1799-1850 -- Criticism and interpretation
- LCSH: Fiction -- 19th century -- History and criticism
- LCSH: Advertising in literature
- LCSH: Advertising copy -- History -- 19th century
- LCSH: Books and reading -- History -- 19th century
-
- データソース種別
-
- CiNii Books