書誌事項
- タイトル
- "Promotional culture : advertising, ideology and symbolic expression"
- 責任表示
- Andrew Wernick
- 出版者
-
- Sage Pub.
- 出版年月
-
- 1991
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [199]-203) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795580538752
-
- NII書誌ID
- BA13945822
-
- ISBN
- 0803983905
- 0803983913
-
- LCCN
- 91050676
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/91050676
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London ; Newbury Park
-
- 件名
-
- LCSH: Advertising -- Social aspects
- LCSH: Symbolism in advertising
- LCSH: Imagery (Psychology)
- LCSH: Popular culture
-
- データソース種別
-
- CiNii Books